www.knihovnicka.cz www.tribun.info www.chci.doprace.cz www.doprace.cz www.staze.cz www.pomaturitnivzdelani.cz www.studak.cz www.nuda.cz

5 nejčtenějších článků

Sdílej článek:
  • Print
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • email
  • LinkedIn
  • PDF
  • Twitter

Tesco Business Game

Hra začíná 26. března v 10 hodin dopoledne. Nejlepší vyhrají zájezd do londýnské centrály Tesco.

*

*

Praha, 14. března 2012 – Tesco připravilo týmovou online virtuální hru věrně napodobující chod skutečného hypermarketu. Společnost tak rozšířila svůj absolventský program o další výukový nástroj, který je na českém maloobchodním trhu unikátní. Do hry se může zapojit neomezený počet studentů vysokých škol z Česka, Slovenska, Polska, Maďarska a Turecka. Registrace probíhá do 23. března prostřednictvím nového interaktivního portálu pro absolventy www.tesco- graduates.cz. Vítězové se mohou těšit na zájezd do londýnské centrály Tesco.

„Hra, která co nejvěrněji simuluje prostředí maloobchodní prodejny, je na českém maloobchodním trhu ojedinělou záležitostí. Často se v praxi setkávám s tím, že vysokoškoláci, kteří se u nás ucházejí o práci, mají jen mlhavou představu o tom, jak maloobchod doopravdy funguje. Díky Tesco Business Game si mohou vyzkoušet, zda v daném prostředí obstojí a zda je pro ně maloobchod dobrou kariérní volbou,“ říká Karel Foltýn, personální ředitel Tesco.

Hra začíná v pondělí 26. března v deset hodin dopoledne. Do soutěže se přihlašují trojčlenné týmy studentů, kteří si mezi sebou rozdělí funkce ředitele hypermarketu, manažera zákaznických služeb a manažera prodeje. Následně jim bude přidělen vlastní virtuální obchod Tesco, za jehož řízení budou v průběhu 6 týdnů a 18 soutěžních kol plně zodpovědní. Popasovat se budou muset s každodenními problémy obchodu – mít dostatek zboží na obchodě, nabízet slevy, vhodně je propagovat, starat se dobře o zaměstnance i zákazníky nebo si poradit s konkurencí. Cílem jednotlivých týmů je dosáhnout co největšího zhodnocení přidělené prodejny.

„O úspěchu týmu rozhoduje zejména schopnost vzájemné komunikace, organizační dovednosti, předvídavost, kreativita, ale i odvaha riskovat a improvizovat. Stejně jako je tomu v reálném prostředí,“ dodává Karel Foltýn.

V každé zemi budou odměněny celkem tři týmy – ten nejlepší tým vyhraje tři iPady, druhý iPhony a třetí iPody. Vítězný tým z celého regionu pak vyhraje několikadenní zájezd do londýnského Tesco, jehož součástí bude nejen návštěva centrály společnosti a možnost absolvovat dovednostní školení pro zaměstnance, ale i prohlídka města.

O společnosti Tesco Stores ČR
Společnost Tesco Stores ČR a. s., člen Svazu obchodu a cestovního ruchu, vstoupila na tuzemský trh v roce 1996. V současné době provozuje v České republice přibližně 215 obchodů, osmnáct čerpacích stanic a sedm obchodních center. V Praze jsou to Obchodní centrum Letňany a Nákupní centrum Eden, v Karlových Varech OC Fontána, v Ostravě OC Galerie, v Opavě OC Silesia, v Plzni OC Plzeň a v Liberci obchodní centrum Forum Liberec. Základem filosofie společnosti Tesco je snaha poskytnout zákazníkovi to nejlepší a stát se obchodem pro všechny. Toto úsilí bylo oceněno několika tituly – Hypermarket roku 2004, 2006, 2007, 2008 a 2009, Profesionál roku 2007, Obchodník roku 2004, 2006 a 2007, Nediskontní obchodní řetězec roku 2010, TOP Retailer 2008/2009, TOP Retailer – cena Nejvyšší maloobchodní obrat v roce 2010 a TOP Retailer – cena Obchodník bez bariér v roce 2011. Za svůj první energeticky úsporný obchod v Žatci obdrželo v roce 2008 první cenu Energy Globe Award v kategorii Země a v roce 2011 druhé místo za hypermarket Tesco s nulovou uhlíkovou stopou v Jaroměři. Tesco patří k největším soukromým zaměstnavatelům v České republice. Za vytváření rovnocenných pracovních příležitostí získala společnost ocenění v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008 a za absolventské programy ocenění v soutěži Národní cena kariérového poradenství 2011. V roce 2011 věnoval Nadační fond Tesco přes 7,6 mil. korun na charitativní účely.

Napsat komentář

 

 

 

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>